Знайшли помилку? Повідомте про це розробнику сайту!

    Image

    При виявленні посилань, які не працюють та інших помилок, пов'язаних із створенням сайту, звертайтесь за контактною інформацією, розташованою за адресою: web-master.dp.ua

    Що зробити після створення інтернет-магазину або звичайного сайту?

    Будь-який сайт або інтернет-магазин через деякий час після його створення потребує подальшого вдосконалення та покращення. З кожним роком з'являються нові інструменти та методи підвищення якості сайтів.

    Від прокручування веб-сторінки до натискання кнопки ми постійно стикаємося з мікровзаємодіями, коли користуємося Інтернетом. Якщо ви щосили намагаєтеся встановити зв'язок з клієнтами, то заклик до дії на вашому веб-сайті або інтернет-магазині повинен бути більш чітким, мікровзаємодії можуть стати рішенням.
    Ми докладно пояснимо, що таке мікровзаємодії, вивчимо їх застосування UX електронної комерції, а потім надамо вам кілька наочних прикладів.


    Що таке мікровзаємодія?
    Мікровзаємодії — це невеликі взаємодії між користувачем і функцією дизайну веб-сайту або інтернет-магазину. Ці функції зазвичай мають конкретну мету для підтримки або розваги користувача, у тому числі:

    • Робимо їхню взаємодію з кнопкою зрозумілішою
    • Заохочування їх до покупки
    • Або просто змусити їх посміхнутися

    Мікроводії додають більш високий рівень інтерактивності на ваш веб-сайт, а це означає, що користувачі мають більш прямий контроль і можуть бачити безпосередній вплив своїх взаємодій з сайтом. Поряд із фактором розваги, це допомагає вашим клієнтам формувати тіснішу прихильність до вашого бізнесу.

    Тепер у вас є всі важливі деталі про потреби клієнтів, настав час застосувати їх на практиці. Поліпшення кожного етапу життєвого циклу клієнта інтернет-магазину або сайту може збивати з пантелику. Аналітика даних може розвіяти деякі таємниці, але як отримати максимальну віддачу від ваших даних?

    Маючи 20-річний досвід роботи в галузі, ми маємо навички в галузі аналізу даних та відстеження користувачів. Ми не тільки оптимізуємо ваші дані для зручного моніторингу, але й візуалізуємо їх у вигляді чітких планів дій, яким ви дійсно зможете наслідувати. Ми також проведемо вас через шлях клієнта електронної комерції, щоб ви могли зрозуміти, що потрібно вашим клієнтам на кожному етапі шляху. Готові почати? Зв'яжіться з нашою досвідченою командою аналітиків даних сьогодні.

     

    Інкубаційна станція
    «Вишнева Долина»

    +380 (96) 824 37 93
    +380 (95) 889 39 82

    Україна, Дніпропетровська область,
    Дніпропетровський р-н
    сел. Шевченко вул. Миру 1б,
    (по Криворізькій трасі біля Бика)

    Авторські права

    © Інкубаційна станція «ВИШНЕВА ДОЛИНА», 2000-2019

    © Создание сайта «Интернет-мастер», 2019